Thursday, February 2, 2012

Anugerah Juara lagu...

Hello... Assalamualaikum... Hari ni Nadiah nak cerita pasal Anugerah Juara Lagu (AJL) yang bersiaran di tv3 pada hari Ahad jam 9.00 malam. (Ayat macam orang tengah baca berita) 
SUNGAI LUI menjadi saksi pertemuan.KEKANDA ADINDA menjadi gelaran kita , saat itu aku mrsakan kau lah WANITA SELURUH DUNIA yg sentiasa menjadi GADIS SEMASA padaku.namun sgalanya berubah,SEDETIK LEBIH aku menunggu kau di tempat biasa,namun kau tak kunjung tiba,mujurlah saat itu AWAN NANO sudi memayungiku.selepas itu baru aku tahu kau seorang yang PENAKUT kerana tidak dapat berterus terang tentng statusmu.benarlah org tua kata,KALAU BERPACARAN biarlah berpada2,BERIBU SESALAN mula muncul dalam diriku.baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yg sejati,aku percaya pada HUKUM KARMA dan kau akan trima balasannya.untuk itu biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya......
#Dicopy dari Facebook...
Tahniah diucapkan kepada: 
  • Hafiz - Awan Nano (JUARA AJL 26) ciptaan Dato' M.Nasir serta lirik daripada Budi Hekayat.