Monday, October 1, 2012

I miss you

 

Ku bermimpi
Engkau Kembali
Wajah tenang kau berkata,
Sayang, aku cinta

Namun kita takkan bersama,
Dikau pergi takkan kembali
Sesal...Ku kecewa...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Ku terjaga
Dari mimpi lena,
Sedar pipi dibasahi,
Tangisku sendiri...

Merintih perasaan ini,
Tiada kata mampu diungkap...
Tiada yang mengerti...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Kini hanya, tinggal kenangan,
Hanya waktu menentukan,
Kita kan bersama...

Hari tu saya mimpi awak datang rumah saya.
Berdiri dekat depan pagar rumah saya.
Perhatikan saya.
Tapi saya tak kisah.
Saya buat tak tahu.
Saya tak tegur awak.
Mama and papa saya yang tegur awak.

Lepas saya bangun tidur je saya terfikir something.
Apa maksud mimpi tu ?
Mungkin mimpi tu nak tunjuk yang saya boleh lupakan awak.
Berhenti fikir pasal awak.
Berhenti berharap.

Saya harap sangat mimpi tu boleh jadi kenyataan.
Saya nak lupakan awak.
Saya nak berhenti fikir pasal awak.
Berhenti berharap.
Yes ! Saya nak semua tu.
Saya tak nak sakit hati lagi.

Tapi saya tak boleh.
Saya tak cukup kuat.
Saya still fikir pasal awak.
Still berharap.
Saya tak boleh lupakan awak.

Saya rindu time baru kenal dengan awak, time jalan kaki dengan awak, time bergayut kat phone dengan awak, time text dengan awak, saya rindu nak bergurau dengan awak and saya rindu time kita berdebat untuk dapat title 'SIAPA PALING MISKIN' Kita berdua memang pelik. Selalunya orang berdebat untuk dapat title 'SIAPA PALING KAYA'. Yes ! Kita berdua memang berbeza dengan orang lain.

Saya tahu.
Semua tu memang takkan berulang lagi.
Awak dah jumpa orang yang boleh bahagiakan awak.
Awak dah cukup bahagia dengan dia.
Saya harap awak tak lupa dengan janji awak masa saya DM ngan awak.

Saya : Bila dah ada makwe tu jangan lupa kite tau.
Awak : Haha. Yela. Mane bole lupa Nadiah.

Saya still pegang janji awak tu sampai hari ni.
Saya hope awak takkan lupakan saya.
Still ingat saya walaupun as a friend. 
 Last sekali saya nak cakap

 
p/s : Ya Allah ! Sampaikanlah salam rindu ku kepada "SI DIA" sehingga aku menjadi kerinduannya. Amin.