Saturday, September 1, 2012

Am I strong enough ?



Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka

[Chorus]
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang ku dambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang ku dambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta


I miss your voice.
I miss your smile.
I miss your silly jokes.
I miss received a text from you.
I miss hearing you call my name and call me with cute nicknames.
I MISS YOU.


 #SeptemberWish
Now, you're my history that full with sweet memories.
I'm trying to move on.
Even though I'm not strong enough.
InsyaAllah ~
NO CRUSH. NO HURTS. NO TEARS.

Kbye. Assalamualaikum :')